Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14926
Title: Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладом
Authors: Рябова З. В.
Keywords: маркетинг
маркетингове управління
маркетингові дослідження
конкурентоспроможність навчального закладу
Issue Date: 2016
Citation: Рябова З. В. Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладом. / З. В. Рябова //Актуальні питання освіти і науки: зб.наук.ст., матер. IV міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листоп.2016 р. / ХНЕУ ім. С. Кузнеця −Х., 2016 − С. 82-87.
Abstract: У статті розглядаються теоретичні аспекти та надається визначення маркетингового управління загальноосвітнім навчальним закладом, особлива увага приділена описанню маркетингово-моніторингових досліджень та їх ролі у забезпеченні конкурентоспроможності навчального закладу
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14926
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рябова статья.399-404.pdf375,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.