Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14926
Назва: Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладом
Автори: Рябова З. В.
Теми: маркетинг
маркетингове управління
маркетингові дослідження
конкурентоспроможність навчального закладу
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Рябова З. В. Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладом. / З. В. Рябова //Актуальні питання освіти і науки: зб.наук.ст., матер. IV міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листоп.2016 р. / ХНЕУ ім. С. Кузнеця −Х., 2016 − С. 82-87.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні аспекти та надається визначення маркетингового управління загальноосвітнім навчальним закладом, особлива увага приділена описанню маркетингово-моніторингових досліджень та їх ролі у забезпеченні конкурентоспроможності навчального закладу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14926
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябова статья.399-404.pdf375,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.