Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15223
Title: Способи обходу державних обмежень маркетингової діяльності
Other Titles: Ways to circumvent government restrictions on marketing activities
Способы обхода государственных ограничений маркетинговой деятельности
Authors: Голиш Т. І.
Holysh T. I.
Голыш Т. И.
Keywords: обмеження маркетингової діяльності
маркетинг алкогольної продукції
соціальні мережі
промо-акції
restriction marketing activities
marketing of alcoholic beverages
social networks
promotions
ограничение маркетинговой деятельности
маркетинг алкогольной продукции
социальные сети
промо-акции
Issue Date: 2016
Publisher: ЛІРА
Citation: Голиш Т. І. Способи обходу державних обмежень маркетингової діяльності / Т. І. Голиш // Фізичні та комп`ютерні технології. Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7–9 грудня 2016, м. Харків. – Д. : ЛІРА, 2016. – С. 440-443.
Abstract: У статті розглянуто способи обходу державних обмежень маркетингової діяльності алкогольних виробників за допомогою мережі Інтернет та адаптовані способи просування в точках збуту
The article was considered how to circumvent government restrictions on marketing of alcohol producers via the Internet and adapted methods of promotion at points of sale
В статье рассмотрены способы обхода государственных ограничений маркетинговой деятельности алкогольных производителей с помощью сети Интернет и адаптированы способы продвижения в точках сбыта
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15223
Appears in Collections:Статті (ЗСЖіБЖ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
студ Голиш Т.І., рук. Савченко М.Ф.pdf214,43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.