Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15223
Назва: Способи обходу державних обмежень маркетингової діяльності
Інші назви: Ways to circumvent government restrictions on marketing activities
Способы обхода государственных ограничений маркетинговой деятельности
Автори: Голиш Т. І.
Holysh T. I.
Голыш Т. И.
Теми: обмеження маркетингової діяльності
маркетинг алкогольної продукції
соціальні мережі
промо-акції
restriction marketing activities
marketing of alcoholic beverages
social networks
promotions
ограничение маркетинговой деятельности
маркетинг алкогольной продукции
социальные сети
промо-акции
Дата публікації: 2016
Видавництво: ЛІРА
Бібліографічний опис: Голиш Т. І. Способи обходу державних обмежень маркетингової діяльності / Т. І. Голиш // Фізичні та комп`ютерні технології. Матеріали ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7–9 грудня 2016, м. Харків. – Д. : ЛІРА, 2016. – С. 440-443.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто способи обходу державних обмежень маркетингової діяльності алкогольних виробників за допомогою мережі Інтернет та адаптовані способи просування в точках збуту
The article was considered how to circumvent government restrictions on marketing of alcohol producers via the Internet and adapted methods of promotion at points of sale
В статье рассмотрены способы обхода государственных ограничений маркетинговой деятельности алкогольных производителей с помощью сети Интернет и адаптированы способы продвижения в точках сбыта
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15223
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
студ Голиш Т.І., рук. Савченко М.Ф.pdf214,43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.