Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1568
Title: ОСОБЛИВОСТI ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТI БIЗНЕСУ В УКРАЇНI У КРИЗОВИЙ ПЕРIОД
Authors: Брусова І. С.
Keywords: вартiсть бiзнесу
кризовий ринок
методи оцiнки
антикризове управлiння
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Брусова І. С. Особливості визначення вартості бізнесу в Україні у кризовий період / І. С. Брусова // Управління розвитку. - 2012. - №13. - С. 63-66
Abstract: Розкрито характеристику основних особливостей оцінки вартості бізнесу в кризовий період; обґрунтовано вибір і використання основних підходів до оцінки та визначено рекомендації зі збільшеня вартості підприємства.
The characteristic features of the basic valuation of the business during the crisis period, the rationale for the selection and use of the main approaches to the assessment, determination of recommendations to increase enterprise value.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568
Appears in Collections:№13



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.