Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1568
Назва: ОСОБЛИВОСТI ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТI БIЗНЕСУ В УКРАЇНI У КРИЗОВИЙ ПЕРIОД
Автори: Брусова І. С.
Теми: вартiсть бiзнесу
кризовий ринок
методи оцiнки
антикризове управлiння
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Брусова І. С. Особливості визначення вартості бізнесу в Україні у кризовий період / І. С. Брусова // Управління розвитку. - 2012. - №13. - С. 63-66
Короткий огляд (реферат): Розкрито характеристику основних особливостей оцінки вартості бізнесу в кризовий період; обґрунтовано вибір і використання основних підходів до оцінки та визначено рекомендації зі збільшеня вартості підприємства.
The characteristic features of the basic valuation of the business during the crisis period, the rationale for the selection and use of the main approaches to the assessment, determination of recommendations to increase enterprise value.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1568
Розташовується у зібраннях:№13



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.