Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1590
Назва: THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGY
Автори: Hojaberdiyeva L.
Теми: branding strategy
brand
Apple Corporation
brand personality
marketing
advertising
customer
product
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Hojaberdiyeva L. THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGY / L.Hojaberdiyeva // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 73 - 74
Короткий огляд (реферат): The mail principles of branding strategy of Apple Corporation was revealed and described.
Виявлено і описано основні принципи брендової стратегії корпорації Apple.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1590
Розташовується у зібраннях:№15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hojaberdiyeva L THE PRINCIPLES OF MARKETING APPLE’S BRANDING STRATEGY.pdf280,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.