Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1594
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУльянець Т. М.-
dc.date.accessioned2012-12-24T08:20:48Z-
dc.date.available2012-12-24T08:20:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationУльянець Т.М. Внутрішній маркетинг як елемент системи планування маркетингової діяльності підприємства / Т.М. Ульянець // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 76 - 79en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1594-
dc.description.abstractУточнено сутність та першочергові завдання внутрішнього маркетингу в рамках здійснення планування маркетингової діяльності підприємства. Визначено складові внутрішнього маркетингу підприємства.en_US
dc.description.abstractThe paper clarifies the nature and priority tasks of internal marketing in the implementation planning of marketing activities of the enterprise. Main components of enterprise’s internal marketing were identified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectвнутрішній маркетингen_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпродуктen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.titleВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК [005.42 – 024.61 : 005.51] : 658.8en_US
Располагается в коллекциях:№15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.