Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1594
Назва: ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Ульянець Т. М.
Теми: внутрішній маркетинг
система
планування
маркетинг
продукт
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ульянець Т.М. Внутрішній маркетинг як елемент системи планування маркетингової діяльності підприємства / Т.М. Ульянець // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 76 - 79
Короткий огляд (реферат): Уточнено сутність та першочергові завдання внутрішнього маркетингу в рамках здійснення планування маркетингової діяльності підприємства. Визначено складові внутрішнього маркетингу підприємства.
The paper clarifies the nature and priority tasks of internal marketing in the implementation planning of marketing activities of the enterprise. Main components of enterprise’s internal marketing were identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1594
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.