Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1594
Title: ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Ульянець Т. М.
Keywords: внутрішній маркетинг
система
планування
маркетинг
продукт
конкурентоспроможність
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Ульянець Т.М. Внутрішній маркетинг як елемент системи планування маркетингової діяльності підприємства / Т.М. Ульянець // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 76 - 79
Abstract: Уточнено сутність та першочергові завдання внутрішнього маркетингу в рамках здійснення планування маркетингової діяльності підприємства. Визначено складові внутрішнього маркетингу підприємства.
The paper clarifies the nature and priority tasks of internal marketing in the implementation planning of marketing activities of the enterprise. Main components of enterprise’s internal marketing were identified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1594
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.