Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Макаренко А. Б.; Другова О. С.
2021Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освітиПушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.
2021Цифрове управління ланцюгами поставокБалак Н. В.; Пушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.
2021Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій СаатіПушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.; Заіченко І. М
2021Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьПушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.; Заіченко І. М.; Рабаі Абделалі
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Другова О. С.; Макаренко А. Б.
2022Інноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та Digital маркетингуТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Кочетова Т. І.; Назарова Т. Ю.
2023Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу враженьТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.