Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16073
Назва: Інноваційний маркетинг та менеджмент у системі вищої освіти
Інші назви: Инновационный маркетинг и менеджмент в системе высшего образования
Innovative marketing and management in higher education
Автори: Птащенко О. В.
Камінский Б. Ю.
Птащенко Е. В.
Каминский Б. Ю.
Ptashchenko O. V.
Kaminsky B. Y.
Теми: інноваційний маркетинг
інноваційний менеджмент
маркетинг освіти
маркетингова діяльність
инновационный маркетинг
инновационный менеджмент
маркетинг образования
маркетинговая деятельность
innovative marketing
innovation management
marketing education
marketing activity
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Птащенко О. В., Камінский Б. Ю. Інноваційний маркетинг та менеджмент у системі вищої освіти / О. В. Птащенко, Б. Ю. Камінский // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон, ХНТУ, 2016. - №22 (11) 2016. – с. 59-62.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті основні особливості використання інноваційного підходу у системі вищої освіти. Наведено приклади використання інструментарію маркетингу та менеджменту у системі вищої освіти з урахуванням інноваційного підходу. Подано скорочений аналіз стану використання інструментарію інноваційного маркетингу та інноваційного менеджменту у системі вищої освіти.
В статье рассмотрены основные особенности использования инновационного подхода в системе высшего образования. Приведены примеры использования инструментария маркетинга и менеджмента в системе высшего образования с учетом инновационного подхода. Подано сокращенный анализ состояния использования инструментария инновационного маркетинга и инновационного менеджмента в системе высшего образования.
The article describes the main features using an innovative approach to higher education. Examples of use of tools of marketing and management in higher education taking into account innovative approaches. Posted brief analysis of the use of innovative marketing tools and innovation management in higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16073
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья3_Птащенко.pdf252,32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.