Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1614
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрокус К. В.-
dc.date.accessioned2012-12-24T13:34:12Z-
dc.date.available2012-12-24T13:34:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКрокус К. В. СУТНІСТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА / К. В. Крокус // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 120-122en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1614-
dc.description.abstractРозглянуто сутність і поняття маркетингової комунікаційної політики та її місце в маркетинговому комплексі підприємства.en_US
dc.description.abstractРассмотрены сущность и понятие маркетинговой коммуникационной политики, а также ее место в маркетинговом комплексе предприятия.en_US
dc.description.abstractThe nature and concept of marketing communication policy and its place in marketing complex of an enterprise are considered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectполітикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.titleСУТНІСТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.subject.udcУДК 658.84en_US
Располагается в коллекциях:№14



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.