Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1614
Назва: СУТНІСТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Крокус К. В.
Теми: комунікація
політика
маркетинг
комунікаційна політика
маркетингова комунікаційна політика
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Крокус К. В. СУТНІСТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА / К. В. Крокус // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 120-122
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність і поняття маркетингової комунікаційної політики та її місце в маркетинговому комплексі підприємства.
Рассмотрены сущность и понятие маркетинговой коммуникационной политики, а также ее место в маркетинговом комплексе предприятия.
The nature and concept of marketing communication policy and its place in marketing complex of an enterprise are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1614
Розташовується у зібраннях:№14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.