Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1614
Title: СУТНІСТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Крокус К. В.
Keywords: комунікація
політика
маркетинг
комунікаційна політика
маркетингова комунікаційна політика
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Крокус К. В. СУТНІСТЬ І ЗМІСТ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА / К. В. Крокус // Управління розвитком. - 2012. - №14(135). - С. 120-122
Abstract: Розглянуто сутність і поняття маркетингової комунікаційної політики та її місце в маркетинговому комплексі підприємства.
Рассмотрены сущность и понятие маркетинговой коммуникационной политики, а также ее место в маркетинговом комплексе предприятия.
The nature and concept of marketing communication policy and its place in marketing complex of an enterprise are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1614
Appears in Collections:№14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.