Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16153
Title: Роль маркетингових досліджень в економіці
Other Titles: Роль маркетинговых исследований в экономике
Тhe role of marketing research in economics
Authors: Самойлова М. О.
Самойлова М. А.
Samoilova M. A.
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
товар
послуги
маркетинг
маркетинговые исследования
товар
услуги
marketing
marketing research
product
services
Issue Date: 2017
Citation: Самойлова М. О. Роль маркетингових досліджень в економіці / М. О. Самойлова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених»: тези доповідей, 9-10 лютого 2017 р. – Х.: ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2017. – 280 с.
Abstract: В роботі розглядаються питання, що стосуються ролі сучасних маркетингових досліджень в економіці. Визначено мету і напрямки маркетингових досліджень, їх необхідність для сучасних підприємств
В работе рассматриваются вопросы, касающиеся роли современных маркетинговых исследований в экономике. Определена цель и направления маркетинговых исследований, их необходимость для современных предприятий
The paper addresses issues related to role of modern marketing research in the economy. Determine the purpose and direction of marketing research, their need for modern enterprises.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16153
Appears in Collections:Статті студентів (ІКТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойлова Марина.pdf125,18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.