Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16153
Назва: Роль маркетингових досліджень в економіці
Інші назви: Роль маркетинговых исследований в экономике
Тhe role of marketing research in economics
Автори: Самойлова М. О.
Самойлова М. А.
Samoilova M. A.
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
товар
послуги
маркетинг
маркетинговые исследования
товар
услуги
marketing
marketing research
product
services
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Самойлова М. О. Роль маркетингових досліджень в економіці / М. О. Самойлова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Інформаційні технології в сучасному світі: дослідження молодих вчених»: тези доповідей, 9-10 лютого 2017 р. – Х.: ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2017. – 280 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються питання, що стосуються ролі сучасних маркетингових досліджень в економіці. Визначено мету і напрямки маркетингових досліджень, їх необхідність для сучасних підприємств
В работе рассматриваются вопросы, касающиеся роли современных маркетинговых исследований в экономике. Определена цель и направления маркетинговых исследований, их необходимость для современных предприятий
The paper addresses issues related to role of modern marketing research in the economy. Determine the purpose and direction of marketing research, their need for modern enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16153
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ІКТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойлова Марина.pdf125,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.