Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16228
Title: Методика створення мультимедійного навчального комплексу з інформатики для глухонімих
Other Titles: Методика создания мультимедийного обучающего комплекса по информатике для глухонемых
Methods of creating complex multimedia on informatics for deaf
Authors: Бондар І. О.
Павленко Н. О.
Бондарь И. А.
Bondar I. O.
Pavlenko N. O.
Keywords: методика
критерії оцінки
мультимедійний навчальний комплекс
навчання глухонімих
методика
критерии оценки
мультимедийный обучающий комплекс
обучение глухонемых
methods
evaluation of criteria
multimedia tutoring complex
deaf of education
Issue Date: 2014
Citation: Бондар І. О. Методика створення мультимедійного навчального комплексу з інформатики для глухонімих / І. О. Бондар, Н. О. Павленко // Збірник «Системи обробки інформації». – Х.: Вид-во ХУПС ім. І. Кожедуба, 2014. – Вип. № 1 (117). - С. 244-250.
Abstract: В рамках статті представлено етапи методики створення мультимедійного навчального комплексу з інформатики для глухонімих учнів. Сформовано критеріальну базу для оцінки елементів мультимедійного комлексу та обгрунтовано доцільність вибору елементів для включення їх до структури комплексу. Обгрунтування базується на застосуванні методу переваг та методу експертної оцінки. Запропанована методика дозволяє обирати мультимедійні елементи, які сприятимуть навчанню глухонімих.
В рамках статьи представлены этапы методики создания мультимедийного учебного комплекса по информатике для глухонемых учащихся. Сформирована критериальная база для оценки элементов мультимедийного комлекса и обоснована целесообразность выбора элементов для включения их в структуру комплекса. Обоснование базуеться на применении метода преимуществ и метода экспертной оценки. Предложеная методика позволяет выбирать мультимедийные элементы, способствующие обучению глухонемых.
Within the framework article presents the stages of creating multimedia techniques in informatics training center for deaf students. Formed criterial framework for assessing media complex of elements and the expediency of selecting items for inclusion in the structure of the complex. Justification is based on the method an advantages and of the method of peer review. The proposed method selects the multimedia elements that facilitate teaching deaf.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16228
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. Стаття_Бондар І.О., Павленко Н.О., 2014.pdf843,1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.