Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16286
Назва: Методика вибору обладнання флексографічного друку для виготовлення етикеточної продукції
Інші назви: Методика выбора оборудования флексографической печати для изготовления этикеточной продукции
Method selection of equipment for preparation flexographic printing label production
Автори: Грабовський Є. М.
Грабовский Е. Н.
Hrabovskyi Y. M.
Теми: флексографічний друк
етикетка
методика
флексографическая печать
этикетка
flexographic printing
label
method
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Грабовський Є. М. Методика вибору обладнання флексографічного друку для виготовлення етикеточної продукції / Є. М. Грабовський // Системи обробки інформації. – Х.: Вид-во ХУПС ім. І. Кожедуба, 2017. – Вип. № 2 (148). – С. 216-224.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено методику вибору обладнання флексографічного друку для виготовлення етикеточної продукції. Розглянуто конкурентні преваги флексографічного друку в контексті тенденцій розвитку ринку поліграфічної продукції. Окрему увагу наділено формуванню повної критеріальної бази для вибору технологічного обладнання для флексографічного друку. В результаті застосування методу багатомірного аналізу визначено взаємозв’язок між значеннями критеріїв вибору та обладнанням, яке використовують підприємства на кожній зі стадій флексографічного друку.
В статье приведена методика выбора оборудования флексографической печати для изготовления этикеточной продукции. Рассмотрены конкурентные преимущества флексографической печати в контексте тенденций развития рынка полиграфической продукции. Особое внимание наделены формированию полной критериальной базы для выбора технологического оборудования для флексографической печати. В результате применения метода многомерного анализа определена взаимосвязь между значениями критериев выбора и оборудованием, которое используют предприятия на каждой из стадий флексографической печати.
The article presents the method of choice for flexographic printing equipment for the manufacture of label products. Considered competitive advantage in the context of the flexographic printing market trends printed products. Special attention endowed with the formation of a complete database of criteria for the selection of process equipment for flexographic printing. As a result of the method of multivariate analysis the relationship between values and criteria for selecting equipment that is used on each of the stages of flexographic printing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16286
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья Грабовский 2017.pdf537,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.