Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16385
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРуденко Г. Р.-
dc.contributor.authorРуденко А. Р.-
dc.contributor.authorRudenko H. R.-
dc.date.accessioned2017-05-31T12:02:39Z-
dc.date.available2017-05-31T12:02:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРуденко Г. Р. Інноваційний розвиток підприємств через оптимізацію їх збутової діяльності / Г. Р. Руденко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика» (30–31 березня 2017 року). – Х. : Вид. ФОП Панов А. М., 2017. – С. 143–146.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16385-
dc.description.abstractІнноваційний розвиток підприємств доцільно здійснювати через оптимізацію їх збутової діяльності. Систематизовано напрямки оптимізації збутової діяльності підприємств через стимулювання такої діяльності завдяки удосконаленню взаємозв’язків матеріальних та інформаційних потоків. Напрямки оптимізації збутової діяльності підприємств систематизовано у 4 блокиen_US
dc.description.abstractИнновационное развитие предприятий целесообразно осуществлять через оптимизацию их сбытовой деятельности. Систематизированы направления оптимизации сбытовой деятельности предприятий через стимулирование такой деятельности благодаря совершенствованию взаимосвязей материальных и информационных потоков. Направления оптимизации сбытовой деятельности предприятий систематизированы в 4 блокаen_US
dc.description.abstractIt is expedient to carry out innovative development of the enterprises through optimization of their marketing activity. The directions of optimization of marketing activity of the enterprises through stimulation of such activity thanks to improvement of interrelations of material and information streams are systematized. The directions of optimization of marketing activity of the enterprises are systematized in 4 blocksen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФОП Панов А. М.en_US
dc.subjectзбутова діяльністьen_US
dc.subjectінноваційний розвитокen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.subjectстимулюванняen_US
dc.subjectсбытовая деятельностьen_US
dc.subjectинновационное развитиеen_US
dc.subjectоптимизацияen_US
dc.subjectстимулированиеen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectinnovative developmenten_US
dc.subjectoptimizationen_US
dc.subjectstimulationen_US
dc.titleІнноваційний розвиток підприємств через оптимізацію їх збутової діяльностіen_US
dc.title.alternativeИнновационное развитие предприятий через оптимизацию их сбытовой деятельностиen_US
dc.title.alternativeInnovative development of the enterprises through optimization of their marketing activityen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.7en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2.Руденко-тези.pdf168,63 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.