Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16385
Назва: Інноваційний розвиток підприємств через оптимізацію їх збутової діяльності
Інші назви: Инновационное развитие предприятий через оптимизацию их сбытовой деятельности
Innovative development of the enterprises through optimization of their marketing activity
Автори: Руденко Г. Р.
Руденко А. Р.
Rudenko H. R.
Теми: збутова діяльність
інноваційний розвиток
оптимізація
стимулювання
сбытовая деятельность
инновационное развитие
оптимизация
стимулирование
marketing activity
innovative development
optimization
stimulation
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Руденко Г. Р. Інноваційний розвиток підприємств через оптимізацію їх збутової діяльності / Г. Р. Руденко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика» (30–31 березня 2017 року). – Х. : Вид. ФОП Панов А. М., 2017. – С. 143–146.
Короткий огляд (реферат): Інноваційний розвиток підприємств доцільно здійснювати через оптимізацію їх збутової діяльності. Систематизовано напрямки оптимізації збутової діяльності підприємств через стимулювання такої діяльності завдяки удосконаленню взаємозв’язків матеріальних та інформаційних потоків. Напрямки оптимізації збутової діяльності підприємств систематизовано у 4 блоки
Инновационное развитие предприятий целесообразно осуществлять через оптимизацию их сбытовой деятельности. Систематизированы направления оптимизации сбытовой деятельности предприятий через стимулирование такой деятельности благодаря совершенствованию взаимосвязей материальных и информационных потоков. Направления оптимизации сбытовой деятельности предприятий систематизированы в 4 блока
It is expedient to carry out innovative development of the enterprises through optimization of their marketing activity. The directions of optimization of marketing activity of the enterprises through stimulation of such activity thanks to improvement of interrelations of material and information streams are systematized. The directions of optimization of marketing activity of the enterprises are systematized in 4 blocks
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16385
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.Руденко-тези.pdf168,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.