Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16423
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОтенко І. П.-
dc.contributor.authorЧепелюк М. І.-
dc.date.accessioned2017-06-06T07:19:09Z-
dc.date.available2017-06-06T07:19:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧепелюк М. І. Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі [Текст] / І. П. Отенко, М. І. Чепелюк // Бізнес-інформ. — 2016. — №9 – С.236-240.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16423-
dc.description.abstractУ статті досліджується важливість веб-сайту підприємства як ключового елемента формування інформаційного простору та його роль у діяльності підприємства в міжнародному бізнес-середовищі. Формування інформаційного простору вирішальним чином впливає на основні сфери суспільства – соціально-політичну, економічну, у тому числі й на розвиток та діяльність підприємств у міжнародному бізнес-середовищі. Зв’язавши та інтегрувавши практично всі країни світу, які мають досить розвинену інфраструктуру систем зв’язку і телекомунікацій, інформаційний простір фактично знищив межі між країнами, що є одним з головних стимулів глобалізації й одночасно результатом цього процесуen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectінформаційний простірen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectвеб-аналітикаen_US
dc.subjectвеб-аналізen_US
dc.subjectвеб-сайтen_US
dc.titleФормування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc65.012.45en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
репозитарий БИ Чепелюк М.І..pdf255,67 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.