Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16423
Title: Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі
Authors: Отенко І. П.
Чепелюк М. І.
Keywords: інформаційний простір
інформація
веб-аналітика
веб-аналіз
веб-сайт
Issue Date: 2016
Citation: Чепелюк М. І. Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі [Текст] / І. П. Отенко, М. І. Чепелюк // Бізнес-інформ. — 2016. — №9 – С.236-240.
Abstract: У статті досліджується важливість веб-сайту підприємства як ключового елемента формування інформаційного простору та його роль у діяльності підприємства в міжнародному бізнес-середовищі. Формування інформаційного простору вирішальним чином впливає на основні сфери суспільства – соціально-політичну, економічну, у тому числі й на розвиток та діяльність підприємств у міжнародному бізнес-середовищі. Зв’язавши та інтегрувавши практично всі країни світу, які мають досить розвинену інфраструктуру систем зв’язку і телекомунікацій, інформаційний простір фактично знищив межі між країнами, що є одним з головних стимулів глобалізації й одночасно результатом цього процесу
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16423
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
репозитарий БИ Чепелюк М.І..pdf255,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.