Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16423
Назва: Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі
Автори: Отенко І. П.
Чепелюк М. І.
Теми: інформаційний простір
інформація
веб-аналітика
веб-аналіз
веб-сайт
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чепелюк М. І. Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі [Текст] / І. П. Отенко, М. І. Чепелюк // Бізнес-інформ. — 2016. — №9 – С.236-240.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується важливість веб-сайту підприємства як ключового елемента формування інформаційного простору та його роль у діяльності підприємства в міжнародному бізнес-середовищі. Формування інформаційного простору вирішальним чином впливає на основні сфери суспільства – соціально-політичну, економічну, у тому числі й на розвиток та діяльність підприємств у міжнародному бізнес-середовищі. Зв’язавши та інтегрувавши практично всі країни світу, які мають досить розвинену інфраструктуру систем зв’язку і телекомунікацій, інформаційний простір фактично знищив межі між країнами, що є одним з головних стимулів глобалізації й одночасно результатом цього процесу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16423
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
репозитарий БИ Чепелюк М.І..pdf255,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.