Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16642
Title: Формування маркетингової стратегії у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Other Titles: Формирование маркетинговой стратегии во внешнеэкономической деятельности предприятия
Formation of the marketing strategy in the foreign economic activity of the enterprise
Authors: Плачинта О. А.
Плачинта А. А.
Plachynta O. A.
Keywords: маркетингова стратегія
стратегічне маркетингове планування
розвиток
управління
оцінка
методи
зовнішньоекономічна діяльність
аналіз
ефективність
маркетинговая стратегия
стратегическое маркетинговое планирование
развитие
управление
оценка
методы
внешнеэкономическая деятельность
анализ
эффективность
marketing strategy
strategic marketing planning
development
management
evaluation methods
foreign trade activities
analysis
efficiency
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Плачинта О.А. Формування маркетингової стратегії у зовнішньоекономічній діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.А. Плачинта. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017.
Abstract: Предметoм дoслідження є теoретико-методичні aспекти формування маркетингової стратегії підприємства ДНВП «Об’єднання Комунар» на зовнішніх ринках.
Предметом исследования является теоретико-методические аспекты формирования маркетинговой стратегии предприятия ГНПП «Объединение Коммунар» на внешних рынках.
The subject of research is theoretical and methodical aspects of forming of marketing strategy of enterprise state scientific production enterprise "Kommunar Corporation" in foreign markets.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16642
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2017 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плачинта О.А..pdf271,55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.