Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16694
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазарєв М. В.-
dc.contributor.authorМартіянова М. П.-
dc.date.accessioned2017-06-15T11:05:08Z-
dc.date.available2017-06-15T11:05:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛазарєв М. В. Розробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщини [Електронний ресурс] / М. В. Лазарєв, М. П. Мартіянова // Інфраструктура ринку. – 2017. – № 6. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/uk/6-2017en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16694-
dc.description.abstractУ статті розглянуто тенденції розвитку туристичної галузі Харківщини. Досліджується шлях впровадження бренду комунальної організації «Харківський зоологічний парк» з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Аналізуються джерела цінності бренду і маркетингове середовище підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectдизайнen_US
dc.subjectайдентикаen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.titleРозробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщиниen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лазарев, Мартиянова_статья_Бренд зоопарка.pdf1,22 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.