Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16694
Назва: Розробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщини
Автори: Лазарєв М. В.
Мартіянова М. П.
Теми: бренд
дизайн
айдентика
комунікації
туризм
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Лазарєв М. В. Розробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщини [Електронний ресурс] / М. В. Лазарєв, М. П. Мартіянова // Інфраструктура ринку. – 2017. – № 6. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/uk/6-2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто тенденції розвитку туристичної галузі Харківщини. Досліджується шлях впровадження бренду комунальної організації «Харківський зоологічний парк» з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Аналізуються джерела цінності бренду і маркетингове середовище підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16694
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лазарев, Мартиянова_статья_Бренд зоопарка.pdf1,22 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.