Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16694
Title: Розробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщини
Authors: Лазарєв М. В.
Мартіянова М. П.
Keywords: бренд
дизайн
айдентика
комунікації
туризм
конкурентоспроможність
Issue Date: 2017
Citation: Лазарєв М. В. Розробка та розвиток бренду комунальної організації “Харківський зоологічний парк”, як запорука підвищення туристичного потенціалу Харківщини [Електронний ресурс] / М. В. Лазарєв, М. П. Мартіянова // Інфраструктура ринку. – 2017. – № 6. – Режим доступу до ресурсу: http://www.market-infr.od.ua/uk/6-2017
Abstract: У статті розглянуто тенденції розвитку туристичної галузі Харківщини. Досліджується шлях впровадження бренду комунальної організації «Харківський зоологічний парк» з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Аналізуються джерела цінності бренду і маркетингове середовище підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16694
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лазарев, Мартиянова_статья_Бренд зоопарка.pdf1,22 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.