Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1691
Title: ОСНОВНІ МЕТОДИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДА
Authors: Бойко А. М.
Keywords: бренд
вартість
оцінка
торгова марка
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Бойко А.М. Основні методи оцінки вартості бренда / А.М. Бойко // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 137 - 139
Abstract: Проаналізовано визначення сутності бренда підприємства та досліджено сучасні методи оцінки його вартості.
Проанализировано определение сущности бренда предприятия и исследованы современные методы оценки его стоимости.
The essence of brand companies and studied modern methods of brand valuation were analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1691
Appears in Collections:№15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойко А.М. Основні методи оцінки вартості бренда.pdf368,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.