Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1692
Title: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
Authors: Кобринська С. А.
Keywords: маркетингова інтелектуальна власність
бренд
товарний знак
оцінка
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Кобринська С.А. Особливості оцінки маркетингової інтелектуальної власності / С.А. Кобринська // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 139 - 141
Abstract: Розглянуто нетрадиційні методи оцінки об’єктів маркетингової інтелектуаль-ної власності та узагальнено методичні рекомендаціі щодо їх використання.
Рассмотрены нетрадиционные методы оценки обьектов маркетинговой интеллектуальной собственности и обобщены методические рекомендации относительно их использования.
The non-traditional marketing methods for evaluating objects of intellectual property was considered and the recommendations for their use was summarired.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1692
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.