Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1692
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
Автори: Кобринська С. А.
Теми: маркетингова інтелектуальна власність
бренд
товарний знак
оцінка
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Кобринська С.А. Особливості оцінки маркетингової інтелектуальної власності / С.А. Кобринська // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 139 - 141
Короткий огляд (реферат): Розглянуто нетрадиційні методи оцінки об’єктів маркетингової інтелектуаль-ної власності та узагальнено методичні рекомендаціі щодо їх використання.
Рассмотрены нетрадиционные методы оценки обьектов маркетинговой интеллектуальной собственности и обобщены методические рекомендации относительно их использования.
The non-traditional marketing methods for evaluating objects of intellectual property was considered and the recommendations for their use was summarired.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1692
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.