Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16981
Назва: Специфіка міждисциплінарного підходу стосовно створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління
Інші назви: Специфика междисциплинарного подхода к созданию системы поддержки электронного обучения в высшей школе нового поколения
Specifics of the integration of distributed information in the process of publishing information provision
Автори: Грабовський Є. М.
Грабовский Е. Н.
Hrabovskyi Y. M.
Теми: міждисциплінарний підхід
електронне навчання
вища школа нового покоління
междисциплинарный подход
электронное обучение
высшая школа нового поколения
interdisciplinary approach
e-learning
high school new generation
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Грабовський Є. М. Специфіка міждисциплінарного підходу стосовно створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління / Грабовський Є. М. // Системи обробки інформації. – 2017. - № 4(150). – С. 76–82.
Короткий огляд (реферат): В статті подано аналіз специфічних рис використання міждисциплінарного підходу стосовно створення системи підтримки електронного навчання у вищій школі нового покоління. Розглянуто основні проблеми, які вирішуються в процесі міждисциплінарних досліджень. Наведено схему ключових компетенцій, які отримуюються студентами в процесі електронного навчання в умовах використання міждисциплінарного підходу.
В статье представлен анализ специфических черт использования междисциплинарного подхода к созданию системы поддержки электронного обучения в высшей школе нового поколения. Рассмотрены основные проблемы, которые решаются в процессе междисциплинарных исследований. Приведена схема ключевых компетенций, которые получают студенты в процессе электронного обучения в условиях использования междисциплинарного подхода.
The article resents an analysis of specific features using a multidisciplinary approach on establishing a support system for e-learning in higher education of the new generation. The main problem to be solved in the process of interdisciplinary research. This scheme of key competencies that otrymuyuyutsya students in the process of e-learning in the use of a multidisciplinary approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16981
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_Грабовский.pdf364,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.