Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17036
Назва: Майнор как одно из направлений реформирования учебной дисциплины физическое воспитание в ВУЗе
Інші назви: Майнор як один із напрямів реформування навчальної дисципліни фізичне виховання у ВНЗ.
Minor as one of the ways of reforming "Physical education" discipline in universities
Автори: Маракушин А. И.
Попов Ф. И.
Маракушин А. І.
Попов Ф. І.
Marakushin A. I.
Popov F. I.
Теми: майнор
студент
учебная дисциплина
физическое воспитание
спортивно-оздоровительные услуги
навчальна дисципліна
фізичне виховання
спортивно-оздоровчі послуги
Minor
student
academic discipline
physical education
sports and recreational services
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Маракушин А. И. Майнор как одно из направлений реформирования учебной дисциплины физическое воспитание в ВУЗе / А. И. Маракушин, Ф. И. Попов // Физическое воспитание и спорт в высших учебных заведениях: ХІІІ Междунар. науч. конф.: сб. статей, Белгород, 25-26 апреля 2017 г.: 2 ч. /Белгор. гос. технолог. ун-т. – Белгород: Изд-во БГТУ, 2017. – Ч.2. – С. 45-54.
Короткий огляд (реферат): Проанализирован и обобщен опыт применения Майнора как важной составляющей новой образовательной модели бакалавриата, что дает возможность каждому студенту изучать учебные дисциплины, которые отражают индивидуальные предпочтения, интересы и планы на будущее трудоустройство. Майнор предполагает формирование у студентов компетентности в отношении теоретических основ, практических навыков, а также приобретение дополнительных компетенций в области знаний, отличной от основного направления подготовки его образовательной программы.
Проаналізовано та узагальнено досвід застосування Майнор як важливої складової нової освітньої моделі бакалаврату, що дає можливість кожному студенту вивчати навчальні дисципліни, які відображають індивідуальні переваги, інтереси і плани на майбутнє працевлаштування. Майнор передбачає формування у студентів компетентності щодо теоретичних основ, практичних навичок, а також придбання додаткових компетенцій в області знань, відмінною від основного напряму підготовки його освітньої програми.
The experience of using Minor as an important component of the new bachelor’s education model has been analyzed and summarized. It gives to each student the opportunity to study academic disciplines that reflect individual preferences, interests and plans for future employment. Minor assumes the formation of students’ competence with respect to theoretical bases, practical skills, as well as the acquisition of additional competences in the field of knowledge that differs from the main direction of the preparation of educational program.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17036
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маракушин, Попов. Статья.Изображение.pdf1,47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.