Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17102
Title: Маркетингова концепція виробництва продукції рослинництва
Authors: Ломовських Л. О.
Keywords: маркетингова концепція
концепція соціально-етичного маркетингу
сівозміна
прибуток
раціональне використання ґрунтів
збереження ґрунтів
виробництво соняшнику
Issue Date: 2017
Citation: Ломовських Л. О. Маркетингова концепція виробництва продукції рослинництва / Л.О. Ломовських // Вісник ХНАУ. Cерія «Економічні науки». – 2017. – № 1. – С. 216-223
Abstract: У статті доведено необхідність ведення господарювання сільськогосподарськими підприємствами на маркетингових засадах. В процесі діяльності необхідно дотримуватися агротехнології виробництва, науково обґрунтованих сівозмін. Це сприятиме підвищенню прибутковості діяльності підприємства і збереженню ґрунтів
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17102
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ломовских_статья_Маркетинговая концепция.pdf214,1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.