Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17102
Назва: Маркетингова концепція виробництва продукції рослинництва
Автори: Ломовських Л. О.
Теми: маркетингова концепція
концепція соціально-етичного маркетингу
сівозміна
прибуток
раціональне використання ґрунтів
збереження ґрунтів
виробництво соняшнику
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Ломовських Л. О. Маркетингова концепція виробництва продукції рослинництва / Л.О. Ломовських // Вісник ХНАУ. Cерія «Економічні науки». – 2017. – № 1. – С. 216-223
Короткий огляд (реферат): У статті доведено необхідність ведення господарювання сільськогосподарськими підприємствами на маркетингових засадах. В процесі діяльності необхідно дотримуватися агротехнології виробництва, науково обґрунтованих сівозмін. Це сприятиме підвищенню прибутковості діяльності підприємства і збереженню ґрунтів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17102
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ломовских_статья_Маркетинговая концепция.pdf214,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.