Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1711
Title: ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК НЕМАТЕРІАЛЬНОГО АКТИВУ
Authors: Божко Р. А.
Keywords: нематеріальні активи
торгова марка
бренд
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Божко Р.А. Проблеми оцінки торгової марки як нематеріального активу / Р.А. Божко // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 161 - 163
Abstract: Розглянуто основні характеристики торгової марки і проаналізовано основні підходи та методи оцінки торгової марки.
Рассмотрены основные характеристики торговой марки и проанализированы основные подходы и методы оценки торговой марки.
The main characteristics of the brand was considered and the main approaches and methods for assessing brand was analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1711
Appears in Collections:№15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.