Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1711
Назва: ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК НЕМАТЕРІАЛЬНОГО АКТИВУ
Автори: Божко Р. А.
Теми: нематеріальні активи
торгова марка
бренд
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Божко Р.А. Проблеми оцінки торгової марки як нематеріального активу / Р.А. Божко // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 161 - 163
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні характеристики торгової марки і проаналізовано основні підходи та методи оцінки торгової марки.
Рассмотрены основные характеристики торговой марки и проанализированы основные подходы и методы оценки торговой марки.
The main characteristics of the brand was considered and the main approaches and methods for assessing brand was analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1711
Розташовується у зібраннях:№15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.