Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1716
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ РИЗИКУ НА РИНКУ ТОВАРІВ
Authors: Дмитрієва А. О.
Keywords: система маркетингу
ризик
фактори ризику
підприємство
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Дмитрієва А.О. Удосконалення організації діяльності системи маркетингу на підприємстві шляхом використання методики оцінки ризику на ринку товарів / А.О. Дмитрієва // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 6 - 7
Abstract: Викладено сутність і необхідність упровадження на підприємстві методики оцінки ризику на ринку товарів для удосконалення організації системи маркетингу.
Изложена сущность и необходимость внедрения на предприятии методики оценки риска на рынке товаров для усовершенствования организации системы маркетинга.
This article is about the essence and need of introducing the methods of risk assessment on goods market in order to improve the organization of the marketing system of the company.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.