Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1716
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ РИЗИКУ НА РИНКУ ТОВАРІВ
Автори: Дмитрієва А. О.
Теми: система маркетингу
ризик
фактори ризику
підприємство
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дмитрієва А.О. Удосконалення організації діяльності системи маркетингу на підприємстві шляхом використання методики оцінки ризику на ринку товарів / А.О. Дмитрієва // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 6 - 7
Короткий огляд (реферат): Викладено сутність і необхідність упровадження на підприємстві методики оцінки ризику на ринку товарів для удосконалення організації системи маркетингу.
Изложена сущность и необходимость внедрения на предприятии методики оценки риска на рынке товаров для усовершенствования организации системы маркетинга.
This article is about the essence and need of introducing the methods of risk assessment on goods market in order to improve the organization of the marketing system of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.