Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1719
Title: МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ПРИКЛАДІ ВАТ "ТУРБОАТОМ"
Authors: Шевченко К. О.
Keywords: життєвий цикл продукту
комплекс маркетингу
сегментація ринку
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Шевченко К.О. Методи стимулювання збуду на прикладі ВАТ "ТУРБОАТОМ" / К.О. Шевченко // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 11 - 12
Abstract: Розглянуто методологію планування заходів зі стимулювання збуту продукції підприємства, а саме обґрунтований вибір максимально привабливих ринків, технології, номенклатури виробів і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку та рентабельності виробництва.
Рассматривается методология планирования мероприятий по стимулированию сбыта продукции предприятия – обоснованный выбор максимально привлекательных рынков, технологий, номенклатуры изделий и определение потребности в финансовых, материальных, людских ресурсах для достижения запланированных показателей прибыли и рентабельности производства.
This article discusses the methodology of developing a program of marketing – based selection of the most attractive markets, technology, product range and determination of the need for financial, material and human resources to achieve the planned levels of profit and profitability.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1719
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.