Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1719
Назва: МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ НА ПРИКЛАДІ ВАТ "ТУРБОАТОМ"
Автори: Шевченко К. О.
Теми: життєвий цикл продукту
комплекс маркетингу
сегментація ринку
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Шевченко К.О. Методи стимулювання збуду на прикладі ВАТ "ТУРБОАТОМ" / К.О. Шевченко // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 11 - 12
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методологію планування заходів зі стимулювання збуту продукції підприємства, а саме обґрунтований вибір максимально привабливих ринків, технології, номенклатури виробів і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку та рентабельності виробництва.
Рассматривается методология планирования мероприятий по стимулированию сбыта продукции предприятия – обоснованный выбор максимально привлекательных рынков, технологий, номенклатуры изделий и определение потребности в финансовых, материальных, людских ресурсах для достижения запланированных показателей прибыли и рентабельности производства.
This article discusses the methodology of developing a program of marketing – based selection of the most attractive markets, technology, product range and determination of the need for financial, material and human resources to achieve the planned levels of profit and profitability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1719
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.