Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1757
Назва: Безрук Р. І. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Безрук Р. І.
Теми: маркетинг
маркетингова інформація
планування маркетингу
відділ маркетингу
відділ збуту
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Безрук Р.І. Організація маркетингової діяльності підприємства / Р.І. Безрук // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 37 - 38
Короткий огляд (реферат): Розглянуто положення процесу управління маркетингом на підприємстві: планування, організація і контроль маркетингової діяльності.
Рассмотрены положения процесса управления маркетингом на предприятии: планирование, организация и контроль маркетинговой деятельности.
This article reviеws the following provisions of the process of marketing management at an enterprise: planning, organization and control of marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1757
Розташовується у зібраннях:№16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безрук Р.І. Організація маркетингової діяльності підприємства.pdf369,25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.