Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18192
Назва: Вплив зовнішнього середовища на інноваційну діяльність підприємств кондитерської промисловості
Інші назви: Влияние внешней среды на инновационную деятельность предприятий кондитерской промышленности
Influence of the environment on the innovation activity of the confectionery industry enterprises
Автори: Мажник Л. О.
Веретенникова Г. Б.
Мажник Л. А.
Mazhnyk L. O.
Veretennykova G. B.
Теми: інновації
зовнішні фактори
кондитерська промисловість
тенденції розвитку
маркетинг інновацій
кондитерські вироби
инновации
внешние факторы
кондитерская промышленность
тенденции развития
маркетинг инноваций
кондитерские изделия
innovations
external factors
confectionery industry
development trends
innovation marketing
confectionery
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Мажник Л. О. Вплив зовнішнього середовища на інноваційну діяльність підприємств кондитерської промисловості / Л. О. Мажник, Г. Б. Веретенникова // Ефективна економіка. – 2017. – № 6. (електронне видання)
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано та систематизовано зовнішні фактори, що впливають на інновації підприємств кондитерської промисловості. Досліджено специфіку розвитку кондитерської промисловості у вітчизняних кризових умовах. Зазначено резерви щодо інноваційної діяльності кондитерських підприємств України. Серед яких головним можна виділити розповсюдження моди та активну популяризацію здорового харчування, що у кондитерській промисловості позначається на появі нових трендів на мармелади, карамелі, різноманітні джеми тощо, тобто продукти без додавання цукру та виключно з натуральної сировини.
В статье проанализированы и систематизированы внешние факторы, влияющие на инновации предприятий кондитерской промышленности. Исследована специфика развития кондитерской промышленности в отечественных кризисных условиях. Указано резервы по инновационной деятельности кондитерских предприятий Украины. Среди которых главным можно выделить распространения моды и активную популяризацию здорового питания, в кондитерской промышленности сказывается на появлении новых трендов на мармелад, карамели, разнообразные джемы и т.д., то есть продукты без добавления сахара и исключительно из натурального сырья.
The article analyzes and systematizes external factors that influence the innovations of confectionery industry enterprises. The specificity of development of the confectionery industry in the domestic crisis conditions is investigated. The reserves for innovation activity of the confectionery enterprises of Ukraine are indicated. Among them, the main distribution of fashion and the active promotion of healthy food, in the confectionery industry, affects the emergence of new trends in marmalade, caramel, various jams, etc., that is, products without added sugar and exclusively from natural raw materials.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18192
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.