Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18206
Назва: Операційні пріоритети як ключивий елемент підвищення якості операційного менеджменту
Інші назви: Операционные приоритеты как ключивий элемент повышения качества менеджмента
Operational priorities as a key element in improving the quality of operational management
Автори: Захаров В. А.
Zakharov V. A.
Теми: операційні пріоритети
підприємство
операційний
менеджмент
конкуренція
операційна стратегія
операционные приоритеты
предприятие
операционный
менеджмент
конкуренция
операционная стратегия
operational priorities
enterprise
operational
management
competition
operational strategy
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Захаров В.А. Операційні пріоритети як ключивий елемент підвищення якості операційного менеджменту / В.А. Захаров // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики» . ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – С. 133 – 137
Короткий огляд (реферат): Розглянуті і запропоновані заходи з використанням операційних пріоритетів, які спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Рассмотрены и предложены мероприятия с использованием операционных приоритетов, направленных на повышение конкурентоспособности предприятия.
Considered and proposed measures with the use of operational priorities, which are aimed at increasing the competitiveness of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18206
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.