Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18374
Название: Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів
Авторы: Птащенко О. В.
Мірошникова Є. Д.
Христенко М. Ю.
Ключевые слова: маркетинг освітніх послуг
інтернет комунікації
соціальні мережі
інтернет-портал
веб-сайт
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Птащенко О. В. Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів / О. В. Птащенко, Є. Д. Мірошникова, М. Ю. Христенко // Науковий економічний журнал «ВІСНИК БЕРДЯНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУ». – Бердянськ, БУМБ, 2017. – Вип. 2(38)’2017. – С. 47-49.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні аспекти застосування інтернет-технологій в сфері освіти. Аналізуються основні чинники, що визначають використання інтернет-технологій ВНЗ в якості маркетингового засобу. Дана характеристика основних інструментів інтернет-технологій, через які можливе просування освітніх послуг ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18374
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко 2.pdf309,66 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.