Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18468
Назва: Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинговые исследования : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Marketing Research : guidelines to practical tasks for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Ус М. І.
Селезньова К. В.
Ус М. И.
Селезнева К. В.
Us M. I.
Selezneva K. V.
Теми: маркетинг
дослідження
гіпотеза
науковий підхід
інформація
напрями дослідження
вибірка
запитальник
методи дослідження
опитування
якісні методи дослідження
комплексні дослідження
ринок
поведінка споживачів
конкурентоспроможність
інтерв'юер
респондент
обробка даних
звіт
маркетинг
исследования
гипотеза
научный подход
информация
направления исследования
выборка
вопросник
методы исследования
опросы
качественные методы исследования
комплексные исследования
рынок
поведение потребителей
конкурентоспособность
интервьюер
респондент
обработка данных
отчет
marketing
research
hypothesis
scientific approach
information
areas of research
sampling
questionnaire
research methods
surveys
qualitative research methods
complex study
market
consumer behavior
competitiveness
interviewer
respondent
data processing
report
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М.І. Ус, К.В. Селезньова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (2,60 МБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 79 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано значний перелік практичних завдань відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни і методичні рекомендації щодо їх виконання, що сприятимуть набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для організації та проведення маркетингових досліджень у ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня денної форми навчання.
Представлен значительный перечень практических заданий в соответствии с темами рабочей программы учебной дисциплины и методические рекомендации по их выполнению, которые будут способствовать приобретению будущими специалистами профессиональных компетентностей для организации и проведения маркетинговых исследований в рыночных условиях. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня дневной формы обучения.
The considerable list of practical tasks is offered in accordance with the themes of the academic discipline syllabus and guidelines to them which will help future specialists acquire professional competences for the organization and conducting of marketing research in the market environment. For full-time Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18468
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-Ус_М_І__Селезньова_К_В.PDF1,47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.