Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18468
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.contributor.authorСелезньова К. В.-
dc.contributor.authorУс М. И.-
dc.contributor.authorСелезнева К. В.-
dc.contributor.authorUs M. I.-
dc.contributor.authorSelezneva K. V.-
dc.date.accessioned2018-03-29T13:07:12Z-
dc.date.available2018-03-29T13:07:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. М.І. Ус, К.В. Селезньова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (2,60 МБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 79 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18468-
dc.description.abstractПодано значний перелік практичних завдань відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни і методичні рекомендації щодо їх виконання, що сприятимуть набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для організації та проведення маркетингових досліджень у ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня денної форми навчання.en_US
dc.description.abstractПредставлен значительный перечень практических заданий в соответствии с темами рабочей программы учебной дисциплины и методические рекомендации по их выполнению, которые будут способствовать приобретению будущими специалистами профессиональных компетентностей для организации и проведения маркетинговых исследований в рыночных условиях. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня дневной формы обучения.en_US
dc.description.abstractThe considerable list of practical tasks is offered in accordance with the themes of the academic discipline syllabus and guidelines to them which will help future specialists acquire professional competences for the organization and conducting of marketing research in the market environment. For full-time Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectгіпотезаen_US
dc.subjectнауковий підхідen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectнапрями дослідженняen_US
dc.subjectвибіркаen_US
dc.subjectзапитальникen_US
dc.subjectметоди дослідженняen_US
dc.subjectопитуванняen_US
dc.subjectякісні методи дослідженняen_US
dc.subjectкомплексні дослідженняen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectінтерв'юерen_US
dc.subjectреспондентen_US
dc.subjectобробка данихen_US
dc.subjectзвітen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectисследованияen_US
dc.subjectгипотезаen_US
dc.subjectнаучный подходen_US
dc.subjectинформацияen_US
dc.subjectнаправления исследованияen_US
dc.subjectвыборкаen_US
dc.subjectвопросникen_US
dc.subjectметоды исследованияen_US
dc.subjectопросыen_US
dc.subjectкачественные методы исследованияen_US
dc.subjectкомплексные исследованияen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectповедение потребителейen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectинтервьюерen_US
dc.subjectреспондентen_US
dc.subjectобработка данныхen_US
dc.subjectотчетen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjecthypothesisen_US
dc.subjectscientific approachen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectareas of researchen_US
dc.subjectsamplingen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectresearch methodsen_US
dc.subjectsurveysen_US
dc.subjectqualitative research methodsen_US
dc.subjectcomplex studyen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectintervieweren_US
dc.subjectrespondenten_US
dc.subjectdata processingen_US
dc.subjectreporten_US
dc.titleМаркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровняen_US
dc.title.alternativeMarketing Research : guidelines to practical tasks for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"en_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2017-Ус_М_І__Селезньова_К_В.PDF1,47 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.