Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1873
Title: СХЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Дригола Д. О.
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність
експортний сектор
стратегія
конкурентоспроможність
оптимізація виробництва
ринки збуту
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Дригола Д.О. Схема маркетингового дослідження підприємств / Д.О. Дригола // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 129 - 131
Abstract: Наведено обґрунтування необхідності проведення маркетингових досліджень при виході підприємств на зовнішній ринок та методологію виходу на зовнішній ринок.
Приведены обоснование необходимости проведения маркетинговых исследований при выходе предприятий на внешний рынок и методология выхода на внешний рынок.
The substantiation of the need for marketing research of companies when entering a foreign market and methodology of entering the foreign market is given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1873
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.