Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1873
Назва: СХЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Дригола Д. О.
Теми: зовнішньоекономічна діяльність
експортний сектор
стратегія
конкурентоспроможність
оптимізація виробництва
ринки збуту
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дригола Д.О. Схема маркетингового дослідження підприємств / Д.О. Дригола // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 129 - 131
Короткий огляд (реферат): Наведено обґрунтування необхідності проведення маркетингових досліджень при виході підприємств на зовнішній ринок та методологію виходу на зовнішній ринок.
Приведены обоснование необходимости проведения маркетинговых исследований при выходе предприятий на внешний рынок и методология выхода на внешний рынок.
The substantiation of the need for marketing research of companies when entering a foreign market and methodology of entering the foreign market is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1873
Розташовується у зібраннях:№16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дригола Д.О. СХЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ.pdf499,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.