Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18748
Title: Соціологічне дослідження ставлення студентів до навчання
Other Titles: Социологическое исследование отношения студентов к учебе
Sociological research of students' attitude to learning
Authors: Сасіна Л. О.
Сасина Л. А.
Sasina L. O.
Keywords: освіта
студенти
інституційні конфлікти
анкетування
образование
студенты
институциональные конфликты
анкетирование
education
students
institutional conflicts
survey
Issue Date: 2018
Citation: Сасіна Л. О. Соціологічне дослідження ставлення студентів до навчання [Електронний ресурс] / Л. О. Сасіна // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». – 2018. –№4(7). – Режим доступу до ресурсу: http://am.eor.by.
Abstract: В умовах реформування українського суспільства істотні зміни відбуваються в соціальному інституті освіти. Його раціональному функціонуванню заважають вже відомі і нові проблеми -інституційні конфлікти. Метою дослідження є узагальнення ключових протиріч, які існують в сфері освіти, і визначення ставлення нинішніх студентів до навчання з використанням методу анкетування. Аналіз результатів опитування дозволив з'ясувати ряд принципових питань, які необхідно враховувати при формуванні стратегії і тактики функціонування освіти, щоб не допустити розвитку деструктивних процесів в Україні.
В условиях реформирования украинского общества существенные изменения происходят в социальном институте образования. Его рациональному функционированию мешают уже известные и новые проблемы - институциональные конфликты. Целью исследования является обобщение ключевых противоречий, которые существуют в сфере образования, и определение отношения нынешних студентов к обучению с использованием метода анкетирования. Анализ результатов опроса позволил выяснить ряд принципиальных вопросов, которые необходимо учитывать при формировании стратегии и тактики функционирования образования, чтобы не допустить развития деструктивных процессов в Украине.
Significant changes are taking place in the social institute of education under the conditions of reforming the Ukrainian society. Its well-functioning was disturbing by already known and new problems - institutional conflicts. The aim of the research is to summarize the key contradictions which exist in the educational field and to determine the attitude of students to learning using the method of survey. The analysis of the results of the survey made it possible to clarify a number of fundamental issues that should be considered in formation of the strategy and tactics of the functioning of education in order to prevent the development of destructive processes in Ukraine.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18748
Appears in Collections:Статті (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сасіна соц дослідж статья.pdf288,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.